XXa Trobada de corals infantils de Catalunya

Avui, els nens i nenes de 5è de la nostra escola, juntament amb altres infants d’arreu de ponent (sobretot de la Noguera i el Segrià), hem participat de la XXa Trobada de corals de Catalunya.

Enguany, entre totes les escoles, hem interpretat una cantat molt bonica plena de valors sota el nom de So de lluna. Una cantata produïda pel CdA Pau Casals del Vendrell, amb músiques molt boniques.

Nosaltres hem interpretat, conjuntament amb l’escola la Noguera, la segona i tercera cançó DE LA CANTATA. A més a més dos cants comuns.

Volem agrair la participació de l’escola de música “La intèrpret” que ens ha interpretat l’acompanyament durant tota la cantata i a l’Alexandra León que ha estat la nostra narradora.

Us deixem la interpretació de les nostres cançons:

OBRE ELS ULLS:

PAÍS BLANC:

Clica aquíaquí per veure les fotos