TALLERS DEL LICEU A PRIMÀRIA

Aquest curs escolar, l’escola Sant Jordi de Lleida, juntament amb l’escola de Juneda, la d’Arbeca i les de Bellaguarda, Bovera i la Granadella, hem format part d’un projecte anomenat “Liceu aprèn”. A banda de tenir accés directe per adquirir entrades al Gran Teatre del Liceu de Barcelona per veure l’Òpera de “la Cuina de Rossini” (òpera que vam anar a veure tota primària al gener), aquest projecte també ens oferia altres complements. Una d’aquestes activitats complementàries han estat uns tallers per a tota l’escola vinculats a l’espectacle de la cuina de Rossini.

A l’òpera es barregen diferents disciplines, i aquests tallers podies ser de dansa, de teatre o de música. A la nostra escola l’alumnat d’infantil ha gaudir de tallers musicals, i els de primària de tallers dramàtics.

L’Albert Gonzàlez, director teatral, ha estat el conductor d’aquest tallers. Han estat uns tallers plens de jocs d’atenció i d’escalfament interpretatiu, plens de treball envers la improvisació i sobretot plens de bons moments, de creativitat, d’imaginació, de somriures i rialles.

Gràcies per l’oportunitat.

Clica sobre la imatge per veure’n més.