TALLER DE CANÇÓ IMPROVISADA

L’escola Sant Jordi de Lleida, des de ja fa tres cursos escolars, que està treballant la glosa amb els nens i nenes de CS. Enguany però hem començat a treballar la cançó improvisada un pèl abans perquè aquesta setmana (com a preàmbul de la setmana musical), hem tingut el plaer de que ens vingui a visitar el Pep Lizandra, acordionista i folklorista de les terres de Lleida.

Ha vingut tot el matí d’avui a fer-nos un taller a cada grup de CS, un teller per donar-nos eines i estratègies per poder improvisar i cantar corrandes, garrotins, nyacres…

Us deixem uns quants vídeos de petits moments de les sessions d’avui, així com un vídeo on podreu veure al Pep interpretant un valset des del seu poble: Mussa, de Lles de Cerdanya.

EL PEP:

El regal del Pep: