SORTIDA AL LICEU

Avui, dimecres 18 de gener, tota la primària de l’escola hem anat al Liceu, a Barcelona. Enguany, estem involucrats, com a escola, en un projecte sota el nom de “Liceu aprèn”, un projecte per apropar als infants de fora de Barcelona a l’òpera i al gran teatre del Liceu.
L’òpera que ens han ofert veure és “La cuina de Rossini”, un espectacle ple de música d’aquest compositor italià: Rossini.
Avui ha estat el dia esperat. Hem matinat per estar a mig matí a Barcelona, on hem donat un tour per la sala dels miralls abans de gaudir de l’actuació.

Després hem anat a dinar i hem tornat al Liceu a fer diferents tallers que ens han preparat: taller de coreografia, de sastreria, de perruqueria, de visita pel Liceu, de propostes sobre menjar saludable…

Aquest projecte encara no culmina aquí. Durant el mes de maig, tots els grups de l’escola gaudirem d’un taller operístic impartit pels professionals de l’àmbit educatiu del Liceu.

Us deixem un petit fragment de la Cuina de Rossini on es veuen pràcticament tots els o les intèrprets i un recull de fotos que anirem apliant.

Clica sobre la imatge per veure’n més.