SORTIDA A PRADES

Avui, el nens i nenes de CI hem anat d’excursió a Prades. És la 1a sortida de tot un dia d’aquest curs escolar per al nostre cicle i ens ho hem passat d’allò més bé.

Després d’un bon esmorzar hem fet una descoberta del poble de Prades, hem caminat pels seus carrers seguin un itinerari i orientant-nos en un plànol, tot trobant unes imatges de racons curosament escollits del poble.

Després hem emprés el camí cap a l’ermita de l’Abellera, fent un bonic passeig per un bosc preciós que ens ha dut fins al nostre objectiu. Allí hem dinat i, després d’escoltar la llegenda de l’Abellera, hem visitat el recinte de l’ermita i hem baixat novament cap a Prades fent un treball de recerca de petits tresors amagats al bosc.

Un dia espectacular per aprendre de l’entorn i per acabar la setmana.