SETMANA MUSICAL A 6è

El dia de Santa Cecília, el 22 de novembre, se celebra la festa de la música,  però a la nostra escola hi dediquem tota una setmana. Cada nen o nena que pot portar un instrument el porta, pot ser de tota mena i els companys o companyes ens expliquen  a quina família pertany, ens diuen quin instrument és i com es toca.

Aquesta setmana a l’escola han portat molts instruments com per exemple la trompa, la guitarra, el saxo, el piano,  la bateria i molts més. També el nens i nenes de 4t d’ESO en han vingut a demostrar com toquen els instruments i ho han fet molt bé.

Nosaltres pensem que s’hauria de fer cada any i a totes les escoles perquè es molt divertit per tothom i aprenem moltiiiisim

Guillem i Ares B.

Dins el grup dels nens i nenes de 6è hi ha una colla d’alumnes s’han ofert per a mostrar-nos a l’aula. Gràcies per deixar-nos gaudir de la vostra música:

• Blanca i blau fent dansa

• Pau i la bateria

• Jan i Elies amb la guitarra i la caixa

• Jan i la guitarra elèctrica:

• Lila i l’acordió: