IIa trobada Corrandescola Ponent

El passat 31 de maig els nens i nenes de Cs vam participar d’aquesta 2a trobada de corrandescoles de ponent. Durant el matí, 6 centres de ponent vam compartir música tot improvisant i cantant diferents tonades i melodies pròpies del nostre país que utilitzem per improvisar.

És la culminació del treball fet durant el curs i va ser un goig poder veure com aquesta trobada va donar el seu fruit. Enguany, els infants de 6è hi vam participar activament i els de cinquè vam fer de públic actiu (el curs vinent serà la nostra 1a trobada com a actius), no obstant hi va haver un espontani que va voler sortir i ho va fer d’allò més bé.

Volem agrair especialment al grup Lauzeta que ens amenitzés i acompanyés tota la jornada.

Us deixem el vídeo del que va ser la nostra trobada.