II TROBADA DE DANSA a Balguer

El passat divendres 26 d’abril, els infants de 2n de l’escola Sant Jordi, juntament amb altres infants d’escoles de la Noguera, vam traslladar-nos a Balaguer per celebrar el dia internacional de la dansa amb una trobada de dansa molt interessant.

De bon matí vam agafar el tren que ens va dur fins a la capital de la Noguera (Balaguer). Allí ens vam trobar amb les altres escoles de la Noguera . Després d’esmorzar vam començar uns tallers de dansa urbana molt divertits i interessants, tallers dinamitzats per diferents escoles de dansa de Balaguer. Aquests tallers estaven ubicats per diferents espais de carrer al casc antic de Balaguer.

FINESTRA OBERTA ALS TALLERS:

Després d’aquests tallers vam retrobar-nos a la plaça Mercadal on vam fer un assaig conjunt de totes les coreografies que, durant aquestes setmanes prèvies, havíem estat treballant a l’aula.

Després d’un assaig intens vam fer la nostra actuació en el mateix espai: la plaça Mercada.

A més a més us deixem un assaig a l’escola de les altres tres peces que vam einterpretar en aquesta trobada.

Perfume annelle:

Minha galega:

L’excursió:

La tarda va ser molt especial, ja que després de dinar i jugar una bona estona al pac del Morter i vora el riu, vam poder visitar les muralles i els carrerets més emblemàtics de Balaguer.