FESTA DE LA PRIMAVERA 2023

Enguany la nostra festa de comunitat educativa, la festa de la primavera, s’ha avançat, l’hem fet a finals de maig.

Com ja es costum a la nostra escola hem incita aquesta festa amb una celebració molt important: el comiat dels nens i nenes de sisè, un comiat on les famílies i la resta de comunitat educativa que ha volgut, han pogut assistir-hi.

Després, les famílies dels nens i nenes de sisè els han preparat una sorpresa al gimnàs de l’escola, un regal de final d’escolarització.

Ara la festa continua amb jocs d’enginy, amb sopar de germanor i ball amb la Bruixa Exprés.

Gràcies per la confiança dipositada en l’escola i en el personal que hi treballa, i un agraïment especial a totes les famílies que tanqueu una etapa al nostre centre. Gràcies per ser-hi.

Clica sobre la imatge per veure’n més.