Festa de la primavera 2018

Un any més ha arribat la nostra festa de final de curs. Una festa on l’escola s’omple de gresca, famílies, amistats, companyonia, jocs, música i sobretot bona companyia: “La festa de la primavera”.

Com cada any, la jornada ha començat més o menys cap a les 18:00 h, després d’un matí i una migdiada intensa de preparatius logístics. Tant el pati de l’Institut com el nostre, s’ha començat a omplir de colors i alegria.

D’una banda els nens i les nenes han pogut gaudir dels jocs del Circ de les Musaranyes fets amb botes de vi, jocs per a totes les edats i de totes les maneres i mides. Paral·lelament els nens i nenes de 6è han fet el tradicional partit de futbol amb pares i germans de l’escola.

Les famílies que ho han desitjat, han pogut veure l’obreta de teatre que les monitores i monitors del parvulari han organitzat per mostrar allò que han anat fent al llarg del curs; ho han fet en un viatge de somnis. L’espectacle ha conclòs amb una batucada ui cercavila de capgrossos pel pati de l’escola interpretada amb instruments creats pels propis infants, així com els capgrossos.

D’altra banda, l’equip de monitoratge de primària ha preparat una exposició al porxo de l’escola on han mostrat tot allò fet al llarg del curs i més directament en aquest últim trimestre…

A les 20:00 el comiat de sisè, que com cada any ha estat molt emotiu, sobretot per la famílies que marxen de la nostra escola i per tots els nens i nenes de sisè, que després de molts moments compartits tanquen un cicle per començar-ne un altre. La vetllada s’ha acabat amb un bon àpat i sessió de ball amb els entranyables i tant nostrats “De noche”!!!
Enguany per fi, el temps ens ha acompanyat i hem pogut gaudir de la festa al nostre pati.
Un any més gràcies a totes i tots per la vostra confiança.

Clica sobre la imatge per veure’n més.