CM: CREEM I ASSAGEM PER NADAL

Aquest curs escolar està sent un curs ben diferent. Però des de l’escola no ens volem quedar sense la màgia del nostre Nadal i la il·lusió que els infants desprenen quan s’està preparant aquesta festa a la nostra escola.

Enguany l’escola s’omplirà de 20 racons/espais que hem anomenat “Miniatures íntimes” on actuaran només els nens i nenes que han volgut actuar voluntàriament. En aquests 20 espais s’aniran repetint les escenes, i la resta de nens i nens que no han volgut actuar podran gaudir de l’espectacle. Segurament no podrem veure tots els espais (ja que només estarem actuant 1,30h) però els uns donaran i els altres rebran. Res més bonic en aquestes festes Nadalenques.

Tot i que els actors i actrius són voluntaris, a l’estona de música i des de les aules de tot el cicle, hem estat treballant amb tothom allò que s’hi farà en els espais.

Per tant aquest article només pretén ser un recull del procés creatiu que uns pocs oferiran aquest dilluns 21 de desembre i uns altres podran rebre’l com a públic, però un procés col·lectiu de tot el cicle.

El Cicle inicial participarà en quatre miniatures íntimes:

• Vol dels estornells
  • S’acosta el Nadal
  • La tranquil·litat del Nadal
  • Mans i guants

Però durant els assajos i el procés creatiu hem fet això:

CM TARONJA:

CM VERD: