CANTATA: La Clika

El passat 24 d’abril, els infants de 3r vam anar a l’Auditori a interpretar, juntament amb altres escoles de Lleida, una cantata que feia molts dies que estàvem preparant: La Clika.

Aquesta és una cantat un xic diferent, no tant per les cançons sinó pel format. Els intèrprets som el mateix públic i ens situem a platea. L’escenari és pels músics i el director de la cantata.

No us podem mostrar el total de la nostra interpretació però sí tres fragments de vídeo del dia de la cantata, no obstant, també us deixem uns quants vídeos de d’assajos de les cançons a l’escola.