Bicibús

Avui conclou la setmana europea de la Mobilitat, i a nivell municipal s’ha organitzat bicibusos per tots els centres educatius que hi han volgut participar.

Un bicibús és un grup d’infants que es mouen amb bicicleta cap a l’escola acompanyats de persones adultes. De la mateixa manera que un autobús de transport escolar, disposa d’un recorregut definit i uns horaris de pas. Però és molt més que això:

• Millora l’autonomia dels infants
  • Afavoreix la mobilitat amb bicicleta
  • Promou els hàbits saludables

La nostra escola s’ha volgut sumar a aquesta iniciativa, i s’ha pogut fer gràcies a la participació de moltes de les famílies de la nostra comunitat educativa.

La nostra comitiva anava encapçalada pels joves de 2n d’ESO de l’institut Manuel de Montsuar, ja que la pujada l’hem fet conjuntament els dos centres, i custodiats per la Guàrdia urbana.

Esperem que aquest sigui el 1r Bicibús de l’escola Sant Jordi però no l’últim, i que aquesta acció massiva contribueixi a generar la necessitat de construir una xarxa de carrils bicis més àmplia i que arribi a tots els centres educatius de Lleida, tant el que estan situats dins el municipi, com els que estem a la perifèria.

Gràcies per fer-ho possible.

Cliqueu a la foto per veure’n més.