AUDICIÓ: col·laboració “servei comunitari”

Avui hem iniciat la nostra particular “Setmana musical” a l’escola Sant Jordi. Com cada any els nens i nenes que tenen una habilitat especial des de la vessant artística poden fer una interpretació durant l’estona de música. No obstant sempre compartim algun moment íntim amb joves de l’institut Manuel de Montsuar. Aquestes joves de 4t d’ESO que toquen el violí, el piano i el trombó, han vingut durant el matí a la nostra escola per explicar-nos tot allò que hem volgut aprendre sobre els seus instruments a més a més de gaudir de diverses interpretacions. Us deixem un recull de fotos i vídeos del que ha estat aquest moment compartir. No n’hem pogut gaudir tota l’escola, però sí el grup taronja del CM, el grup lila de CS i el grup verd del CS. Gràcies Paula, Judith i Aina.

També us deixem aquests vídeos: