Aquafonia

Avui, els nens i nenes de 2n ens n’hem anat a l’Auditori Enric Granados a gaudir d’una audició musical interpretada pel Pau Elies, un pianista i percussionista molt especial.

Totes les interpretacions que hem escoltat han estat fetes amb instruments aquòfons, instruments d’aigua. Ampolles afinades i un udú.

Aquestes han estat les paraules que ens nens i nenes de 2n hem utilitzat per descriure l’espectacle d’avui:

COLOR, AIGUA, ALÇADES, EMOCIÓ, MOVIMENT, MÚSICA, AMPOLLES, LLUM, BAQUETES, ENERGIA, TRANQUIL·LITAT,ESFORÇ, TREBALL…

Nosaltres, a l’aula de música hem fet un treball amb algunes de les músiques que hem escoltat avui, us en deixem una petita mostra:

EL PALLASSO DE Kabalevsky

La Tarantel·la amb moviment i harmonitzada