1r dia de colònies a l’Alt Berguedà

Bon dia famílies,

avui ha estat el nostre primer dia de colònies d’aquest cus escolar. Unes colònies diferents per l’època de l’any en les quals ens les han donat, però també diferents perquè com a escola, mai havíem estat en aquest paratge català.

És un plaer poder gaudir dels paisatges de l’alt Berguedà, poder compartir el silenci dels espais naturals, la companyia dels nens i nenes de CM i dels companys del CdA que ens acompanyen, el Roger i el Pep.

No us explicarem massa coses perquè les imatges parlen per si soles, només us apuntarem els llocs visitats i una vegada a l’escola ja farem un treball de redacció per penjar al bloc.

Famílies, gaudiu del silenci vosaltres també.

Avui:

• Esmorzar al Parc de l’Agulla de Manresa
  • Visita al poble de Castellar de n’Hug i excursió a la cova de la Tuta i a les Fonts del Llobregat
  • Arribada a la casa “La Sala” i instal·lació.

A partir d’ara ens queda sopar i gaudir de lectures màgiques sota la llum de la lluna i els estels del Berguedà.

1. María José Rodríguez Haro

Buenos días a todos/das.
    Guau!!!!
    os lo debéis estar pasando súper bien,, a disfrutar mucho,
    Besitos para todos/as en especial para EL IVAN ACOSTA, ??