1r bicibús de la temporada

Ahir, dia 19 d’octubre, l’escola va organitzar el 1r bicibús d’aquest curs. Les famílies, personal docent i no docent de l’escola i infants que van poder i voler, ens vam trobar a les 8:20 a la plaça de les Magnòlies per “estrenar” el carril bici. Carril que ja és una realitat des de finals d’estiu i que, tot i que encara falta algun retoc, ja és ben útil per pujar a l’escola amb més seguretat.

Després de la jornada lectiva vam tornar a baixar amb l’emoció de les inclemències meteorològiques. Esperem que aquesta inicitiva sigui la primera de moltes i encoratgi a part de la comunitat educativa a pujar a l’escola en bici, per tots aquest motius:

Us deixem una nota de premsa molt interessant que va escriure el company de l’institut Manuel de Montsuar “Ramon Llanes”, la notícia sobre la nostra petita acció publicada al “Segre”  i un recull de fotos.

Gràcies per ser-hi i per intentar sumar-vos a petites accions que de ben segur ens faran més humans.