XXVI diada del teatre: espectacle inaugural

Aquesta setmana hem celebrat la nostra 26a diada del teatre. Una diada marcada per la gran quantitat d’obres teatrals preparades per l’alumnat de l’escola, ja que enguany, amb la nova organització d’aules, tenim 13 grups estables.
No obstant, a conseqüència de la pandèmia, tenim un grup estable confinat, el grup verd de CM. Des de l’escola us volem fer arribar una forta i càlida abraçada, a part de reculls de fotos i vídeos perquè, si en teniu ganes, pugueu gaudir de la vostra diada des del confinament.

Tranquils i tranquil·les que, en pic el grup de CM verd estigui a l’escola, farem quelcom especial perquè puguin viure una estona teatral màgica com la que estem vivint nosaltres.

Dijous 4 de març vam fer la inauguració amb una companyia teatral de luxe: Els zum zum teatre. Enguany l’espai escènic ha estat la pista del nostre pati i l’obra interpretada: “La gallina dels ous d’or”. Us en deixem el tràiler a més a més d’un recull fotogràfic del què va ser la tarda inaugural.

Clica a la imatge per veure’n més.

El nostre programa.