Revista: Sant Jordi 2021

Avui a l’hora de la lectura, l’escola ha fet un petit homenatge a la nostra revista. Aquest curs, tornem a tenir una revista en format paper: La Tiralínies, una revista d’escola amb articles on hi participa tota la comunitat. Aquesta revista ben aviat la podreu visualitzar en format digital al web de l’AFA i al nostre, i demà a la tarda us arribarà en format paper de mans dels vostres fills i filles.

Aquest acte ha estat amenitzat amb lletres de Joan Barceló i música de Meritxell Gené, un poema titulat “Només hi ha el somni que et lliga

Aquest acte ha estat el tret de sortida de la festa de Sant Jordi d’aquest curs 20-21, festa que continuarà aquesta tarda amb les tradicionals curses, enguany curses de relleus; i que continuarà amb la diada de demà on tindrem, exposicions de llibres, plantes, poemes visuals, personatges literaris, xocolatada, racons literaris, roses i les tradicionals cucanyes.

Molt bona diada de sant Jordi a tothom!!!