DIADA DE SANT JORDI

Enguany sant Jordi cau en dissabte i, a l’escola, hem celebrat avui la nostra diada particular.

Com sempre hem començat el matí amb uns racons literaris plens d’històries i llegendes màgiques. Cada infant, lliurement, ha escollit escoltar 6 de les històries que hem explicat per 17 racons del pati. Després, la tradicional xocolatada.

A la tarda hem recuperat els jocs de cucanyes que tant gaudim. N’hi ha hagut de tots colors: alguns ens hem pintat, hem posat en pràctica la nostra agilitat, hem exercitat les nostres habilitats… i d’altres han passat mooooolta por!!

Bona Diada de Sant Jordi!

Clica sobre la imatge per veure’n més.