Nadal 2018

El matí d’aquest divendres 21 de desermbre a l’escola Sant Jordi, hem celebrat el nostre Nadal particular. Cada any al vespre ens retrobem amb les famílies per fer una torronada, abans però l’escola prepara una petita representació d’algun aspecte treballat durant el trimestre per omplir la festa.

El matí d’aquest últim dia de trimestre ens serveix per fer una mena d’assaig general i per tal que tothom pugui visualitzar allò preparat pels diferents espais escènics que a la nit utilitzarem d’escenari.

Cliqueu sobre la imatge per veure’n més

Després del nostre assaig particular fem la tradicional xocolatada. Enguany, tal i com ho vam fer el curs passat per Sant Jordi, l’hem fet al pati mentre gaudíem del joc, el lleure i la bona companyia. Després cada cicle se n’ha tornat a les aules a acomiadara el trimestre ja sigui amb jocs, fent l’amic o amiga invisible o altres activitats.

Cliqueu sobre la imatge per veure’n més