Festa de Nadal 2023

El passat dimecres dia 20 de desembre a l’escola vam celebrar el nostre particular Nadal.

El Nadal a la nostra escola és la 1a festa en comunitat que obrim a les famílies i sempre ens fa especial il·lusió regalar un espectacle vincular al treball que fem a les aules. Enguany el nostre espectacle ha utilitzat la poesia com a excusa i com a fil conductor per acabar construint un espectacle ple d’instants atònits.

El matí del dia 20 ja va ser força especial: un assaig general dels quatre espais on al vespre es va realitzar l’espectacle. D’aquesta manera tots els infants i personal de l’escola, vam poder veure les actuacions de la resta dels actors i actrius de l’escola ja que al vespre, actuàvem tots alhora i seria impossible veure’ns. Aquest assaig també ens va molt bé per fer-nos una idea de com serà al vespre.

Després de l’assaig una bona xocolatada i joc lliure la resta del matí.

Clica sobre la imatge per veure’n més.

La tarda es presentava amb nervis, emoció i ganes de mostrar el treball artístic fet a les famílies. Ben puntuals, a les 18:00 van començar els “instants atònits”. L’espai de la pista de l’escola va ser el punt de trobada i on va començar tot: el misteri de la poesia. Els infants més petits de l’escola van ser els encarregats de fer arribar als poetes la màgia, la inspiració i la creativitat la qual cosa va donar lloc a crear les poesies que van confegir l’espectacle.

A partir d’aquí hi havia tres espais:

• Guerra i pau, al gimnàs de l’escola
  • El tèrbol atzur de ser tres voltes rebel, al gimnàs de l’institut
  • L’hivern, l’amor, l’Alzheimer i Josep Vallverdú, a l’edifici de primària de l’escola.

Gràcies per voler compartir amb nosaltres aquest final de trimestre tan especial i aquests “Instants atònits”. Molt bones festes!

Clica sobre la imatge per veure’n més.

Ben aviat compartirem els vídeos.