FESTA DE NADAL 2022: Matí

El passat dimecres 21 de desembre, la nostra escola va celebrar l’últim dia de trimestre, i ho va fer d’una manera ben especial i tal i com fèiem abans de la pandèmia.
A 1a hora del matí totes i tots ja estàvem ben preparats per fer un assaig general sobre el nostre espectacle nadalenc “Arret 22”, espectacle que havíem d’assajar per tal d’estrenar-lo la mateixa vesprada amb les famílies i la resta de comunitat com a públic.
Tot seguit vam esmorzar xocolata amb melindros, com ja és tradició a la nostra escola, i després una bona estona de pati, joc lliure i recolliment a les aules per entregar els informes i acomiadar el trimestre.

Us deixem un resum fotogràfic dels assajos matinals.

Clica sobre la imatge per veure’n més.