FESTA DE NADAL 2019

Un any més des de l’escola hem volgut acabar el trimestre amb companyia de les famílies. Un altre cop els vostres fills i filles, amb l’ajuda de l’equip docent de l’escola, us hem volgut mostrar quelcom treballat durant el trimestre. Enguany sobre el canvi climàtic.

Per aquest motiu durant uns quants dies hem estat fent un treball de conscienciació ambiental que ens ha dut a redactar un manifesta, a convocar actes reivindicatius, a parlar-ne a les aules i a fer un treball dramàtic i audiovisual.

El passat dia 20 de desembre a les 20:00 hores vam mostrar-vos el nostre petit regal de Nadal. Un espectacle titulat “El liquidació: últimes oportunitat”, un espectacle itinerant, on es partia de la societat del benestar, el capitalisme i consumisme i la producció i el benefici a pesar d’explicar els recursos fòssils de la Terra (al gimnàs de l’institut i al porxo) a les dures conseqüències de tot plegat: desforestació, descens de la biodiversitat, contaminació a terra i aigua, desglaç, fenòmens naturals, incendis,… (a l’edifici de primària de l’escola i al nostre gimnàs), tot enmig d’una decoració a partir de les deixalles que la comunitat educativa de l’escola hem anat arreplegant per diferents espais naturals durant el darrer mes.

Aquesta any el temps no ens ha acompanyat del tot i ha deslluït alguna de les escenes, a part de no poder realitzar totes les accions preparades tal i com ens hagués agradat fer. Però un any més des de l’equip docent de l’escola, us volem agrair la participació massiva, la bona voluntat de fer possible una vetllada com aquesta, la comprensió pels errors de logística, tècnics, humans… però sobretot per la implicació en tot el procés i per la confiança que dipositeu en l’escola.

Gaudiu de les festes de Nadal amb les persones que estimeu.

Bones Festes.

Us deixem amb el vídeo resum del que va ser el nostre espectacle.

El vídeo sobre l’emergència climàtica:

1. Laura Dejuan

Moltíssimes gràcies per les hores i la implicació en un projecte tan bonic com aquest. Quina sort tenen els nostres fills i filles d’aprendre d’ aquesta manera. Sense cap mena de dubte, el recordarem sempre!

2. Sònia Rius

Un any més ha estat genial! I són aquests moments en els que ens sentim afortunats de formar part d´aquesta escola i d´aquest projecte de vida!
    Mil gràcies per la vostra implicació!