FESTA DE LA TARDOR 2023

Un any més hem celebrat la nostra 1a festa de curs, la festa de la tardor. Una festa plena de menjar, danses, balls i bon moments.

A mig matí, després de l’esbarjo, tota l’escola hem gaudit de les danses que hem preparat cicle a cicle. Les danses d’aquest any han estat les següents:

Totes les transicions han estat fetes i creades pels propis infants amb la música de la Galpo de Balaguer.

Us deixem un recull d’imatge i els vídeos pertinents.

Clica sobre la imatge per veure’n més.

INFANTIL

CI I CM

CS

A la tarda hem continuat amb la festa fent una exposició al pati dels menjars que durant aquests dies hem preparat i ens els hem acabat menjant. A més a més el personal de l’escola ens ha fet una sorpresa en forma de dansa i hem acabat berenant allò que hem cuinat.

Molt bona castanyada a tothom!!!!!

Clica sobre la imatge per veure’n més.