FESTA DE LA TARDOR 2021

Avui, a la nostra escola, hem celebrat la 1a festa del curs, la Festa de la Tardor, festa que fem coincidir amb la castanyada. Aquesta festa és un símbol de retrobament després de poc més d’un mes de l’inici de les classes.

La festa ja ha començat a mig matí amb la ballada de les danses que durant aquestes setmanes prèvies hem estat assajant. Enguany hem ballat un monogràfic de danses d’animació, danses del grup local GR3.

Com sempre, cada dansa anava precedida d’una entrada a l’espai escènic i d’una sortida de l’espai escènic. Us en deixem una petita mostra en format vídeo:

BALL DEL MOCADOR (P3-P4 I P5)

GIRA GIRA (CI)

POLKAPAQUÍ (CM)

SARDANA (CS)

ESKUDANZA (TOTA L’ESCOLA)

JOAN DEL RIU (personal docent i no docent del centre)

A la tarda hem recuperat les tradicionals paradetes dels menjars de tardor que cada cicle hem elaborat. Properament penjarem fotos de la nostra festa de tarda. MOLT BONA CASTANYADA!!!