FESTA DE LA PRIMAVERA

Aquest cap de setmana, si les condicions sanitàries i l’evolució pandèmica hagués estat favorable, l’escola, després d’un curs d’aturada, hagués celebrat la festa de la primavera. Una festa de comunitat educativa, de retrobament i alhora de comiat. Una festa plena de companyia, alegria, teatre, comiats, menjar, jocs i música.

Tot i no haver-se pogut celebrar com a l’escola ens hagués agradat, sí que hem volgut fer quelcom especial però a nivell intern.

Durant tot el matí, ha vingut “Tombs creatius” amb el muntatge de “Xics del xurrac”. Ells ens han fet gaudir d’un matí ple de jocs d’enginy, d’habilitat, de treball en equip…

No obstant, a part d’això, aquest migdia l’equip de monitoratge de l’escola i el personal de menjador preparen unes actuacions ben especials i que aviat podreu consultar al web de l’AFA.

Clica a la imatge per veure’n més