FESTA DE LA PRIMAVERA 2019

Un any més ha arribat la nostra festa de final de curs. Una festa on l’escola s’omple de gresca, famílies, amistats, companyonia, jocs, música i sobretot bona companyia: “La festa de la primavera”.

Com cada any, la jornada ha començat més o menys cap a les 18:00 h, després d’un matí i una migdiada intensa de preparatius logístics. El nostre pati s’ha començat a omplir de colors i alegria.

D’una banda els nens i les nenes han pogut gaudir dels jocs del Circ de les Musaranyes fets amb botes de vi, jocs per a totes les edats i de totes les maneres i mides. Paral·lelament s’ha fet una desfilada amb elements i percussió per tot el pati.

Les famílies que ho han desitjat, han pogut veure l’obreta de teatre que les monitores i monitors del parvulari han organitzat per mostrar allò que han anat fent al llarg del curs; ho han fet en un viatge dper Port aventura.

D’altra banda, l’equip de monitoratge de primària ha preparat una exposició al porxo de l’escola on han mostrat tot allò fet al llarg del curs i més directament en aquest últim trimestre…

A les 20:00 el comiat de sisè, que com cada any ha estat molt emotiu, sobretot per la famílies que marxen de la nostra escola i per tots els nens i nenes de sisè, que després de molts moments compartits tanquen un cicle per començar-ne un altre. La vetllada s’ha acabat amb un bon àpat i sessió de ball amb els entranyables i tant nostrats “De noche”!!!
Un any més gràcies a totes i tots per la vostra confiança dipositada en nosaltres.

Clica sobre la imatge per veure’n més.
Us deixem un recull de fotos enviades pel Benet M. i un parell de vídeos. Gràcies!!!
Clica sobre la imatge per veure’n més.