DIADA CIENTÍFICA 2018

Avui a la nostra escola, durant tot el matí, hem fet un seguit d’experiments. Cada grup classe s’ha preparat un experiment que ha anat explicant a altres grups de l’escola. per fer-ho ens hem repartit en tres blocs. Els grans (de 4t a 6è), els mitjans (3r, 2n i P5) i els petits (1r-P4 i P3).

L’experiència ha estat molt enriquidora tant pels que han explicat com pels que han rebut, manipulat i experimentat amb les exposicions i explicacions fetes.

Aquests han estat els nostres experiments:

P3 El tub i les boles
P4 Quins materials absorbiran l’aigua?
P5 La densitat dels líquids
Primer Làmpada de lava
Segon Què fa el verd de les fulles?
Tercer Líquid no newtonià
Quart Possible, impossible, difícil?
Cinquè Els colors, l’espelma màgica i la resistència del globus
Sisè Bed of nails

Us deixem tres reculls de fotos per tal de fer-vos una idea del què ha estat aquesta diada científica.

GRANS

MITJANS