Cursa de relleus 2020

Cada any, a l’escola, realitzem una jornada esportiva pels volts de la festa de Sant Jordi. Aquesta diada esportiva conté una cursa ben esperada: Els relleus.

Enguany no podrem realitzar la cursa com estem acostumats a fer-ho però, això no vol dir que no puguem fer quelcom semblant. Per aquest motiu us proposem que mireu aquest vídeo que us hem preparat el personal docent i no docent de l’escola (amb les seves famílies) per engrescar-vos a fer curses de relleus des de casa.

Ja heu vist que és ben fàcil. Primerament necessitem un testimoni (l’objecte que ens passarem per a fer el relleu) i tal com mana la tradició del confinament ho farem amb un rotllo de paper WC. Quan el tingueu a mà, només us cal córrer pel passadís de casa, per una habitació, pel menjador, pel balcó, pel jardí… per on vulgueu, i tornar al lloc d’inici (si pot ser davant la càmera que us està gravant) per llençar el testimoni (paper WC) en direcció a la càmera per tal que, metafòricament, el pugui agafar un altre company o companya de l’escola. Aquest enregistrament ens l’envieu al correu de l’escola c5006276@xtec.cat i nosaltres intentarem fer un muntatge amb totes les vostres “curses de relleus” com aquest. Això sí, per enviar-nos el vídeo us deixem de marge fins al dia 24 d’abril-divendres-, dia en què teníem planificades les curses. Us animeu?

1. Josep

Com han canviat les curses de Sant Jordi. Re-inventats i on hi
    pot participar tothom. Penso que és la primera vegada que les
    persones que hi treballen participen a la cursa.
    Felicitats, roses i llibres i petons