COMIAT INTERN: festa de l’aigua 2019

Avui, 21 de juny de 2019 hem acabt un altre curs. Cada any, en finalitzar un curs escolar ens diem adéu. de vegades és un adéu fins el curs vinent però sempre hi ha persones que acomiadem perquè tanquen un cicle a la nostra escola.

Enguany els ha tocat als nens i nenes de la promoció 2010-2019, l’actual sisè, però també a unes quantes mestres que han deixat empremta a la nostra escola: la Pili, la Jenny, la Mariona, la Maite i la Gemma.

Us trobarem molt a faltar a tots i a totes. Gràcies per la confiança en la nostra i per aquest aprenentatge que hem fet mútuament.

Clica sobre la imatge per veure’n més

Us deixem els vídeos complerts del què ha estat la primera part del dia.

Al finalitzar l’acte, els nenes i nenes de cinquè els han fet un bonic obsequi als nens i nenes de 6è. I hem passat aquest audiovisual com a regal final.