COMIAT ESTHER VICENTE

Aquest inici de curs hem tingut un comiat ben especial: l’Esther Vicente, l’Esther de l’AFA deixa l’escola per iniciar un nou rumb.

L’Esther era la persona més històrica de la nostra escola, la persona amb més història. Han estat 35 anys de dedicació al Sant Jordi, a la nostra comunitat, a les famílies i a tot el personal tan docent com no docent del centre. Ha acollit, acomiadat, acompanyat, ajudat i guiat centenars de persones i aquest passat divendres dia 28 de setembre, l’escola, li ha fet un petit homenatge.

Esther, que siguis molt feliç en aquesta nova etapa de la teva vida i que els moments viscuts a la nostra escola sempre t’acompanyin. Ja saps que el sant Jordi és casa teva i que pots venir a veure’ns sempre que ho desitgis. Et trobarem molt a faltar.

Volem compartir aquest comiat tan especial amb totes i tots vosaltres, per això us deixem:

REPTES: Cada grup classe li va preparar un joc, un repte, un petit regal de comiat.

Clica sobre la imatge per veure’n més.

COMIAT:

Clica sobre la imatge per veure’n més.

• Una rosa per any viscut a l’escola

• Records en format gràfic per endur-te al cor i l’ànima

• Les últimes mirades com a membre de la comunitat de l’escola

• Missatges íntims plens d’amor i tendresa