COMIAT DE SISÈ 2021

A la fi hem arribat al final de curs, d’un curs ple d’incerteses. Vàrem començar al setembre del 2020 sense saber què ens depararia aquest curs i realment ha estat un any ple d’aprenentatges, experiències noves i bons moments com el viscut aquest matí al pati de la nostra escola.
Un any més (després del parèntesi del curs passat), tota l’escola ha volgut fer un petit homenatge i acomiadament als nens i nenes de sisè en forma de regal no material, per tal que el puguin dur al cor i a l’ànima durant molt de temps i per tal que se’l puguin desar a la seva motxilla.

A més a més com sempre, és un comiat o un fins aviat de tots els membres de la comunitat educativa que el curs vinent no estaran amb nosaltres. Però enguany hem volgut fer una esmena especial al mestre d’educació física que durant més de 25 anys ha estat treballant per ajudar a créixer als nens i nenes de l’escola, al Joan Ramon. Gràcies per la feina feta.

A tota la comunitat educativa MOLT BON ESTIU!!!

Clica sobre la imatge per veure’n més

Uns quants moments de la jornada enregistrats.

COMPTA AMB MI:

EL GARROTIN DEL JR:

QUE TINGUEM SORT I IMPROVISACIÓ FINAL: