COMIAT A SISÈ

Avui és un dia important per moltes persones de la nostra escola. Per moltes d’elles avui, és l’últim dia que viuen la nostra escola. A finals de curs sempre hi ha membres de la comunitat educativa que tanquen un cicle per obrir-ne un altre.

Per aquest motiu, el comiat d’avui ha estat un comiat especial pels nens i nenes de sisè, però també per a altres persones que el curs vinent no estaran amb nosaltres, altres alumnes, personal docent i no docent de l’escola….

Cada cicle hem preparat un regal efímer per als infants de sisè.

El parvulari ha volgut regalar el valor de la tradició, de la proximitat i de la cultura a través d’una cançó recollida ara fa 100 anys a la nostra ciutat, una cançó infantil:

Els nens i nenes de CI han volgut regalar el valor de la bondat, el compromís, la solidaritat, la pau i el respecte a través de la cançó “Victòria” de la cantata “La veu de la Terra”.

Els nens i nenes de CM el valor de l’amistat amb la cançó “La clika”.

I els companys de els hem regalat “Ja surt el sol”.

Però també hem, fet un regal especial a sis mestres que el curs vinent no estaran amb nosaltres: la Saray, la Mariona, La Cristina, la Montserrat, el Ferran i la Laura. A tots ells els hem dedicat unes corrandes de comiat personalitzades.

Els infants de CS han regalat a l’escola un comiat en moviment i hem acabat cantant totes i tots la nostra cançó de comiat “Que tinguem sort“.

A la fi, ens hem regalat totes i tots una proposta de moviment col·lectiva, amb moviments propis de cada grup classe i altres de comuns: I’m gonna be.

Després hem regalat un moment íntim als nens i nenes de sisè. Fins aviat i gràcies per compartir camí.