UNA VISITA DEL CENTRE GERIÀTRIC

El dimarts dia 13 de novembre ens va visitar, als alumnes de 5è, una padrina (la Neus) que venia del Centre Geriàtric Lleida. Va venir acompanyada d’ una educadora social i d’un fisioterapeuta.

Vam parlar de com es sentia allà, si li agradava o era divertit… Poc a poc, ens vam anar coneixent una mica més.

L’objectiu de la visita era fer un projecte de comunicació entre els padrins/es del centre i les nenes i els nens de l’escola.

És un projecte intergeneracional, que consisteix en que cada alumne de 5è compartirà moments, experiències, records, aprenentatges amb els avis.

S’hauran de fer dues trobades amb l’avi/a.

La primera serà per conèixer millor l’avi/a i poder començar a fer el vincle.

Aquesta convivència es fa perquè  es sentin acompanyats.

La segona trobada serà per intentar representar, amb una manualitat, tot el que ens han explicat i lo que ens han aportat amb els moments viscuts. La manualitat que haurem fet serà perquè els avis/es en gaudeixin dels seus bons moments.

Esperem que els agradi compartir aquestes estones; nosaltres en tenim moltes ganes!!!

Si us voleu informar més sobre el centre, mireu l’enllaç.

Savina, Daniela i Marc F.