Un rocodrom a l’escola en construcció

Fa uns dies les families de sisè van decidir posar un rocòdrom al pati de l’escola.

Primer van pintar la paret amb un dibuix de la Seu Vella, van fer dues capes de pintura blanca i una de  pintura taronja. Fent això van estar una setmana o dues en pintar i en deixar-lo eixugar. Després van fer el dibuix de la Seu Vella, i el van pintar, fent això també van esta una setmana fen-ho.

Quan va passar aquests dies van convidar als nens i les nenes de l’escola per a que es pintessin les mans i les fiquessin al dibuix per a decorar.

Un rocòdrom te unes normes de seguretat per això l’escola ha de ficar un sorral però hi ha un problema que quan plou molt el bosquet s’indunda i també s’indundaria el sorral i quan ja no hi hagués l’aigua ja no hi hauria proteccions. Per això han fet aquelles canaletes al bosquet, allí hi ficaran uns tubs amb forats per a que els tubs xuclin l’aigua i no s’inundi el sorral i així no marxaran les proteccions i tindrem un sorral.

I ara hem de esperar fins que posin les peces, i quan acabin ja podrem jugar!!!!!!!!!

ÀLEX I ZIAD