TEATRE A JOVIAR

El dimecres 17 de maig els nens i nenes de 6è de l’escola Sant Jordi vam anar a Joviar una residència d’avis i àvies de Lleida, a fer jocs i una obra de teatre titulada “I si el món fos al revés?”.

L’obra tracta de la igualtat de les dones i els homes. Les dones feien d’homes i els homes de dones,  feia  molta  gracia, vam acabar l’obra i vam fer jocs musicals de moviment com el mirall, passar-nos pilotes, instruments musicals i mocadors.Quan vam acabar els jocs ens van donar coca amb xocolata i un got d’aigua, quan ens vam acabar la coca vam recollir i ens vam acomiadar i tornada cap a l’escola.

?

Xavier i Eloy