SEGON DIA DE COLONIES 6È

Avui dia 17 de febrer hem anat al Parc Nacional d’ Aigües Tortes i l’estany de Sant Maurici. La nit l’hem passat súper bé i hem agafat energia per poder realitzar la sortida d’avui.

Ens han vingut a buscar uns super taxis i en petits grups ens hem anat pujant. A l’arribada ens han explicat com col·locar les raquetes i utilitzar-les.

L’excursió ha sigut molt divertida i especial hem pogut observar diferents  rastres d’animals que ahir vam treballar al taller de tarda. Hem trobat petjades de peülles de l’isard i petjades de coixinet de guineu, de gos i de llebre. També hem vist excrement de guineu, de llebre i restes de menjar de gall fer, de picot, d’esquirol  i de tocino fer i hem pogut escoltar mallerengues.

L’experiència d’anar plegats d’excursió ha estat molt divertida especialment el moment final en que hem gaudit de temps lliure per fer guerres de neu, ninots…

A l’arribar de nou al Camp d’Aprenentatge, ens hem dutxat i preparat per organitzar la sortida de la tarda i la festa de la nit ” la disco”.

Per avui famílies, això es tot! demà ja estarem amb vosaltres per poder explicar amb més detall tot el que hem viscut!

Alumnat de CS!!!!

1. Àlex i Montse

Quines experiències meva boniques esteu vivint! Gaudiu al màxim de la neu i dels companys i companyes. Segur que sempre recordareu les colònies de sisè.