LLIBRETA VIATGERA SISÈ PAU

El dia 5 de juny del 2018 el Pau Peiretó de sisè ens va presentar la llibreta viatgera.

Va explicar la festa de la primavera que es va celebrar el 2 de juny, en aquella festa es van fer moltes coses començant pel partit de pares ens va explicar que van guanyar els pares 4-8.

També a l`hora del partit van fer l’obra dels nens/es del parvulari però com ell estava jugant el partit no la va poder veure, desprès d’aquesta obra van fer el comiat de sisè, va començar fent l’obra de teatre ”I si el món fos al revés”.

A l’acabar l’obra, la Mercè va dir unes paraules per als nens i nenes de sisè, després de parlar els delegats van fer l’entrega del llibre de sisè als delegats de cinquè però abans van llegir el text que van escriure els nens i nenes de sisè. Per acabar vam mirar un vídeo amb totes les imatges d’ells i elles de petits a grans i de moments compartits entre els alumnes de sisè.

Va ser molt divertit encara que és la penúltima festa per mi, va dir el Pau en general per als alumnes de sisè.

Àlex i Ziad