L’hort de sicle superior

Portem molt temps fen hort a l´escola, des de que fem P3 fins ara. Entre tots els cursos tenim 3 horts i a la part de parvulari un hort com els de primària i un que es el més gran de tota l´escola.

Aquest curs al començament teníem l’hort buit però desprès al llarg de tot l’any hem sembrat o plantat diferents vegetals i queda molt bé.

Els nens i nenes de 5è a l’hort teníem: Enciam, Ceba, Espinacs i Bledes.

Els nens i nenes de 6è tenim: Enciam, Mongeteres, Ravanetes i  Pèsols.

I per atraure el insectes i que no vagin a les altres plantes tenim: Tabac, Alyssum i Alfàbrega.

Clicant la foto podreu veure com està l’hort.

També tenim cura de l’entrada de l’escola que dóna a l’institut, allí hi ha  Vinyes verges que s’ enfilen per la paret i estan quedant molt bé.

Elies i David I.