LA XERRADA DE REANIMACIÓ PULMONAR

APRENEM TÈCNIQUES DE REANIMACIÓ CARDIOPULMONAR I ENNUEGAMENT.

La Teresa, la mare de l’Elies de 6è, que és metge, el 25 de Novembre va venir a la classe de 6è a explicar-nos les tècniques de reanimació cardiopulmonar que hi ha i també què hem de duu a terme en el cas que es pateixi un ennuegament.

Primer de tot, mentre ens passava un PowerPoint ens anava explicant què hem de fer si ens trobem una persona inconscient al terra. Per a què ho veiéssim més clar, amb l’Elies ens va fer una demostració fent-li els diferents passos a seguir per a poder salvar la vida a les persones que es troben en aquella situació. També, mentre anava explicant, ens va ensenyar un estetoscopi que és un instrument per escoltar els sons del cos. A continuació, ens va comentar què hem de fer quan algú s’ofega, tot ensenyant-nos un vídeo i fent una demostració.

Per acabar, vam tenir l’oportunitat de poder fer preguntes dels dubtes que teniem i ella ens les va contestar el millor possible.Com a valoració personal, penso que en aquesta xerrada hem aprés molt i ens a resolt els dubtes que teniem.

De part dels alumnes de 6è volem donar-li les gràcies a la Teresa per haver vingut.

Anna 6è