LA MOIXIGANGA

Al parvulari estem treballant el Seguici de la Festa Major de Lleida. El llibre del Seguici ens parla de tots els elements que hi surten. I vet aquí, que en una de les fotos podem veure el Gerard ballant la Moixiganga. Alguns de nosaltres l’hem vist ballar amb algun dels seus fills. Per això els nenes i nenes de P5 hem fet una carta a la seva filla, la Jana, convidant-la a venir a la nostra escola per ballar aquest ball amb el seu pare.

Avui ha vingut la Jana. L’esperàvem entusiasmats i l’hem rebut molt contents i emocionats. Ens ha agradat moltíssim poder veure una parella de dansaires en directe. Els agraïm molt que hagin portat aquesta dansa a l’escola i ens hagin convidat a ballar-la.