JOCS DE PATI 4T D’ESO

Alguns nens i nenes de 4rt d’ ESO del Montsuar cada dijous venen a fer jocs de pati com ara: cementiri, mata conills, pitxi…

Ells estan fent una assignatura que es diu Serveis Comunitaris. Poden triar entre: fer jocs de pati, fer cucanyes o explicar contes a infantil a l’escola Sant Jordi.

Aquesta assignatura és optativa i ells han decidit venir a la nostra escola i  nosaltres estem molt contents.

Hem agafat dos persones de cada grup i els hi hem preguntat quin és el seu joc preferit, si els hi agrada i si voldrien canviar alguna cosa.

A totes les classes, el seu joc preferit és el cementiri, menys dos persones que els hi agrada més el mata conills. Ningú vol canviar res.

Hem fet un gràfic on es pot veure qui va als jocs de pati i qui no.

CLICA AQUÍ PER VEURE EL GRÀFIC

GRÀFIC