JA HAN ARRIBAT ELS NOUS PRACTICANTS

El dia 6 de novembre van arribar els nous practicants del curs 2017/2018. Han vingut a les aules de 1r, 2n, 4t i 6è. Han vingut per ajudar als mestres i a aprendre una mica més per als seus estudis. A aquests cursos els estan gaudint molt, elles i ell, els practicants  gaudeixen dels alumnes i els alumnes dels practicants.

ANNA

L’Anna és la practicant de 6è es porta molt bé amb els alumnes de 6è de vegades fa classes.

VÍCTOR

El Víctor és el practicant de 4t i es l’únic noi practicant,  es porta molt bé amb els alumnes.

AIDA

L’ Aida és la practicant de 2n li agrada estar amb els alumnes que aprenen.

MARIA

La Maria és la practicant de 1r i li encanta ajudar els nens.

GERARD I MARC