Festa Sant Jordi

El dia 23 d’Abril vam celebrar la festa de Sant Jordi. Al matí vam fer el racó literari, que consisteix en llegir llibres a altres persones en diferents parts de l’escola.

L’home del sac Gerard
De quin color són els petons Susana, Txell, Amanda
Four little corners Marcel
El grúfal Abril, Aina
Room on the bloom Anna Cabal
La fàbrica de les paraules Edgar, Ainara, Ricard
Titànic Laia, Lucia, Pol, Dani, Julià
Els éssers fantàstics de Catalunya Arnau Melé, Arnau Masip, Ares, Ylenia

Després vam fer la xocolatada amb melindros.

I per la tarda vam fer les cucanyes fins les 16:30 i ara us en direm algunes: túnel de la por, petar globus amb amb el cul, les bitlles, etc.  Al marxar ens van donar una rosa de regal. Al següent dia vam fer les curses per equips. QUÈ DIVERTIT.!

A les 18:00, al tornar a l’escola, vam tindre l’opció de comprar una camiseta feta amb molt d’amor!!!!

Arnau Melé, Ian i Eloi.