CS anem a la Mitjana

Els i les alumnes de cicle superior hem passat tot un dia a la Mitjana realitzant l’activitat Aigua i Vida. Durant el matí hem fet una descoberta pel parc i hem après una mica més sobre les espècies vegetals i animals que l’habiten. Després de dinar hem observat alguns dels macroinvertebrats que habiten a la bassa i hem descobert alguns rastres de la fauna del parc.

Hem caminat molt, en companyia dels mosquits i de la calor, però ha valgut la pena ja que hem gaudit d’un dia de natura i hem aprofundit en l’ecosistema d’aquesta entorn privilegiat que tenim a la nostra ciutat.

L’última excursió d’aquest curs tan intens i l’última excursió de l’escola pels i les alumnes de sisè. Una experiència més per la nostra motxilla de records.

Clicant a la fotografia accedireu al recull de fotos del dia.