COMIAT A L’ESCOLA

A mig matí ha arribat el moment més especial del dia, El Comiat.

Un comiat dedicat a totes aquelles persones que, per un motiu o altre, deixen l’escola aquest curs. Uns i unes perquè acaben una etapa: la primària, altres perquè la vida dona voltes i proposa canvis… en qualsevol cas, a totes elles: MOLTES GRÀCIES PER SER-HI I PER ENSENYAR-NOS EL QUE ENS HEU ENSENYAT.

Us deixem un recull de fotos del què ha estat el comiat i uns quants vídeos dels regals efímers que cada grup classe ha fet i ha dedicat a tots i totes les que se’n van.

Clica sobre la imatge per veure’n més.

Tres pometes hi ha al pomer (infantil)

Escriurem (CI)

Els amics (CM):

Obre els ulls (5è i 4t)

Venjança: 6è

Feliçorionk (4T-5È I 6È)

Vull petar-ho

Que tinguem sort:

Proposta final de moviment

Després d’aquest acte, els nens i nenes de Cs s’han quedat al gimnàs per fer el pas del llibre i després han gaudit, a la biblioteca, d’un audiovisual. Molta sort en aquest nou viatge.