Colònies: 1er dia a Esterri

Avui el cicle superior de la nostra escola hem viatjat fins a Esterri d’Àneu.

Després d’una parada a esmorzar a Cellers, hem fet una parada a Escaló i hem anat a Sant Pere del Burgal, un monestir romànic que hem vist la seva estructura i també restes de pintures romàniques. Ens han explicat la història d’aquest antic monestir.

En arribar a Esterri ens hem distribuït les habitacions i hem dinat.

Els mestres del Camp d’aprenentatge ens han explicat el planning d’aquests dies i després hem començat l’activitat d’orientació. Ens han distribuït brúixoles per a tothom i hem caminat fins un mirador per poder observar el lloc on en Manelet creu que va veure una OSSA. Amb les coordenades hem pogut situar diferents pobles de la vall. És una vall que té forma de U perquè havia estat una gran glacera d’un km d’altura.

Demà si podem més

(cliqueu a la imatge per a més fotos)

1. Montse i David

Quin dia més complert!
    Abel, la Ju ja esta a Londres i t’envia petonets!
    A veure la caminata de demà, esperem que no us canseu gaire.
    Gros bisous Bandit!

2. Gerard

Gaudiu de les colònies mes llargues de la vostra escolaritat!!! Sobretot els que esteu a sisè.
    Gaudiu de l’entorn, el paisatge, de tot allò que us expliquin però sobretot de la companyia.
    Una abraçada per tots i totes!!!

3. Eva Filimonova

Que sitio más bonito. Disfrutad mucho mucho. Y aqui os esperamos de vuelta con muchas cosas para contarnos en casita. Besitos para el Cristian y para todos. ??

4. MOUHSIN I RACHIDS

Es veu que Esteu disfrutan molt del paisatge, gaudir-vos d’aquestes moments amb la companyia dels amics i professors.
    Ziad un peto et trobem faltar
    Una abraçada a totes i a tots.