Ús dels chromebooks per incorporar-se a les aules virtuals

L’alumnat de 4t ha usat els Chromebooks per incorporar-se a les aules virtuals del Classroom!

Comunicació a les famílies

A la reunió pedagògica d’inici de curs es va informar a les famílies del sentit de l’Entorn Virtual d’Aprenentatge del Classroom.

Planificació de l’activitat

Una de les primeres activitats d’aprenentatge de l’alumnat és l‘ús de la tecnologia per accedir a les aules virtuals: a l’inici del cicle el rol del mestre és el d’un guia en el seu aprenentatge. A mida que l’alumnat es familiaritza amb l’entorn d’aprenentatge virtual, aquest va mostrant més autonomia en la realització de les tasques.

Competència Criteri
Accions de la tasca:
Tipus de tasca i material necessari
Tipus de feedback
Aprendre a aprendre amb l’us de la tecnologia

Utilitzar dispositius mòbils per a realitzar tasques

Activar les meves aules virtuals dins el Classroom Entrem amb el nostre usuari i contrasenya del compte de gmail de l’escola Santa Anna:

• www.gmail.com
  • Satafa entrada del @
  • Destacar el missatge de benvinguda enviat per la tutora
Virtual (entorn correu electrònic domini Santa Anna i Classroom)

• canó en gran grup (3r)
  • Chromebooks (4t)
Podem entrar a les aules per dos camins:

• Clicant sobre l’enllaç
  • Afegint-me a una aula (codi)

Preguntes per comprovar que s’assoleix el criteri:

Pots veure totes les classes virtuals d’enguany? Quina dificultat tinc? Què em falta fer?

Evidències de l’aprenentatge