Arriba el 1r Mercat Medieval a Castellvell del Camp

ELS DIES 22, 23 I 24 D’OCTUBRE CASTELLVELL DEL CAMP ESTAVA A L’EDAT MITJANA

El passat cap de setmana es va celebrar el primer mercat medieval de Castellvell que va comptar
amb més de vint paradetes diferents que recorrien el carrer Pompeu Fabra sencer.
Les paradetes van agradar molt. Una d’elles, on es va vendre més, va ser on venien collarets.
Cadascun portava un mineral que aportava propietats beneficioses per la persona.

Una de les actuacions més esgarrifants va ser quan el “Gran Fakir Eduard”, que va ser Récord Guinness, va ficar-se una broca en funcionament per les fosses nasals.
Hi havia moltes activitat distretes per realitzar: tallers de galetes, de fang, d’espases, de mosaics, de pintar cares i de dibuix medieval.
Els infants també van poder gaudir de dues atraccions, un gronxador en forma de drac i unes cadiretes de fusta pintades de colors que les feia girar un home pedalejant.
Les nenes i els nens de sisè de l’Escola Santa Anna de Castellvell del Camp, el divendres 22  d’octubre, van anar a penjar les infografies que havien fet per llocs públics del poble.Segons els seus visitants va ser un mercat molt divertit per la canalla i fins i tot pels adults.

Al final dels tres dies la gent s’ho passar genial i degut a l’èxit obtingut aquesta edició ja s’està parlant de fer el segon Mercat Medieval l’any vinent.

Alumnes de 6èA